slo eng hr
OBJAVE
Že imate Linkedin profil?
29.02.2016

Verjamem, da se marsikdo še vedno sprašuje ali je smiselno odpreti oz. imeti svoj Linkedin profil, kaj le ta lahko prinese in česa vas lahko stane? Ta tema je že dodobra prežvečena, ampak naj vseeno pristavim svoj lonček in podam svoje videnje, konec koncev si vsak mesec – vsaj na hitro – ogledam na stotine Linkedin profilov.

Kaj se sploh smisel Linkedina za uporabnike? Sam na Linkedin profil gledam kot vizitko, na katero lahko o sebi napišeš malo ali pa veliko, kot se vsakemu posamezniku zdi primerno. In ta vizitka je del (velike) strukturirane baze vizitk, ki je urejena po delovnih mestih, podjetjih, branžah, državah, itd. Gre v bistvu za katalog poslovnih posameznikov, ki je bolj ali manj javno dostopen in ima svojo interno (in zaupno) komunikacijsko mrežo.

Naj pa na tem mestu takoj razblinim vaša morebitna pričakovanja… Četudi ste se potrudili in maksimalno »napimpali« svoj profil se ne nadejajte, da se bo vaš nabiralnik začel nemudoma polniti s ponudbami za zaposlitev. Zakaj? Ker je Linkedinova bazi ože sedaj zelo velika in realno gledano ne boste mogli izstopati v smislu, da ste »edini« ali »nekaj posebnega«. Dodatno, kompetentne in strokovne HR agencije za samo iskanje kadra pač ne uporabljajo (predvsem) Linkedina, je pa kot rečeno dober inštrument za zaupno komunikacijo med zainteresiranimi strankami.

Je torej smiselno imeti svoj profil? Če se čutite del trga dela ali če želite na njem v prihodnosti biti kolikor toliko aktivni potem je objava svojega poslovnega profila smiseln korak, na nek način ste v to tako ali tako primorani, če želite ostati v stiku s »konkurenco«. Pa še zastonj je. In ko boste začeli dogajanje v svoji mreži vsaj malo bolj podrobno spremljati boste tudi ugotovili, da je »tam zunaj« precej kompetentnih ljudi, več kot ste si mislili. In to da človeku misliti.

Kaj in koliko boste na svojem profilu delili z drugimi je vaša odločitev, spodaj pa z vami delim nekaj nasvetov iz kadrovske perspektive:

  • Ne pretiravajte z opisom svojih dosežkov, izgleda namreč preveč očitno, da se prodajate. Premislite, če želite obstoječemu delodajalcu dajati vtis, da ste na trgu. Če pa ste dejansko »customer focused« ali »motivated«, kot pravite, bomo videli na morebitnem pogovoru, mene v prvi fazi bolj zanima kaj počnete in kje.
  • Če napišete premalo (ali skoraj nič) dajete vtis, da ne znate napisati par osnovnih alinej o svoji poslovni poti ali pa vam je vseeno. Če ne mislite imeti vsaj korektnega profila je bolje da ga nimate, sicer si delate anti-reklamo.
  • Ne zavajajte pri navajanju prejšnjih zaposlitev in nazivih delovnih mest, te stvari so (pre)lahko preverljive.
  • »Looking for new opportunities«. Četudi iščete nove zaposlitvene priložnosti, v svoj profil tega ne pišite. Nekdo si ogleduje vaš profil, ker ga vaša poslovna pot in kompetence (morda) zanimajo, ne kar ste ravno sedaj »na voljo«. Ne znižujte si cene še preden ste jo postavili.
  • Profil opremite s primerno sliko. Če sem pri CV-ju svetoval da sliko izpustite, tu svetujem da jo obvezno vstavite. Najbolj zato, ker se na Linkedinu aktivno predstavljate in (reprezentativna!) slika je del celostne podobe, delno pa tudi zato, ker večina profilov sliko vsebuje in če je sami nimate izgleda, kot da se vam ne ljubi ali pa da nekaj skrivate.
  • Dajte si truda z angleščino, sploh glede na to da so praktično vsi profili v angleškem jeziku. Očitne črkovalne in pravopisne napake niso sprejemljive.

 Sledite nam na .

Vaše sporočilo je bilo uspešno poslano. Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

POVPRAŠEVANJE

Za dodatna vprašanja in ponudbo izpolnite spodnji obrazec. Kontaktirali vas bomo v najkrajšem možnem času.


*IME IN PRIIMEK:
*TELEFONSKA ŠT.:
*PODJETJE:
*EMAIL:
VAŠE SPOROČILO: